UEFA Avrupa Ligi’nin 5. hafta karşılaşmasında deplasmanda Slavia Prag’ı 2-1 mağlup eden Fenerbahçe’de Samet Akaydın, mücadele sonrası açıklamalarda bulundu.

İşte deneyimli stoperin o sözleri:
İnanılmaz bir mücadele vardı. Herkes elinden geleni yaptı. Burası Fenerbahçe, burada herkes kendini hazır tutuyor. Ben de bunlardan biriyim. Herkes iyi çalışıyor. Oynayan oynamayan herkes elini taşın altına koyuyor. Galip geldik mutluyuz. Zor bir maçtı. Deplasmanda galip gelmek çok iyi oldu. İnşallah daha güzel günler bizi bekliyor.
Maç gergin ve sertti. Biz de biraz sert oynadık. Hakem tolerans göstermedi, basit kartlar verdi. İlk yarı başlarken biraz çekingen başladık ama ikinci yarı daha iyiydik. Sonucunu da aldık.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026
1
Kerem AktürkoÄlu’nun derbi performansı Portekiz’i büyüledi: “Harry Potter çıldırttı!”
1219 kez okundu
2
İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu, Fransa’nın başkenti Paris’te düzenlenen ‘Avrupa Beledı̇ye Başkanları Zı̇rvesı̇’nde konuştu
1175 kez okundu
3
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1040 kez okundu
4
Avrupa’da Türk gecesi: Twente – Fenerbahçe; Beşiktaş – Frankfurt | Canlı Skor
910 kez okundu
5
Ekrem İmamoğlu: Biz, Sizlerin Şehri Emanet Ettiği İnsanlarız; Emanete İhanet Edilmez
856 kez okundu